Hotel Pigalle del 1






Förra helgen åkte jag och mannen min upp till Göteborg för att fira vår 10-åriga bröllopsdag som inträffade i augusti mitt i skolstarter och dylikt. Vi eller kanske mest jag hade läst och sett så många fantastiska bilder från Hotel Pigalle och kombon att hotellet ligger mitt i stan precis vid Brunnsparken gjorde att vi bokade vårat rum här. Vilket vi inte ångrade för hela hotellet med dess korridorer, foajé, restaurang och vårat rum var sagolikt! Bemötandet från personalen och servicen var även den i samma klass. Vi hade en underbar helg med besök i favoritbutiker, fik och matställen och det mest fantastiska var att få göra detta i vår takt utan barn som jagar på. Jag har flera bilder från vår helg så det kommer fler inlägg om den. Förts ut blev dessa som visar vårt drömlika hotellrum! Kan varmt rekommendera en övernattning här



1 kommentar :